Blev med Sofie på tävling

Igår (lördag) var jag på marten men Jeanette och Josefin :D gick med dom typ 2 timmar xD det var en kort stund, jag köpte en tröja och en klubbba :D sen drog jag till stallet och red två hästar Dasiy och Amadeus ;) Dasiy red jag  med Sofie en skritt tur  ;) Först så red jag Amadeus och det gick väl sisådär :S men roligt xD  vi skulle gå runt stallet när vi hade kommit en bit så börja Amadeus stoppa sen så stoppa han och börja lukta i luften sen gick han ner på baken  och luktade kraftigt och tvärvände och full fart i galopp hemöver, trodde det var en älg som hade gått där, men det var  inga spår av älg så jag  tror att det kunde ha vart typ en varg el något djur som inte Amadeus tyckte om och därför vände  han. Han ALDRIG någonsin gjort så jag  har haft honom ungefär 4år ungefär (hade han på foder innan jag köpte honom, och jag tränade ALDRIG med honom då, han hade inge ryggmuskler och såg almänt ful ut xD nej men söt han ju alltid vart men ni förstår) sen så våga jag inte gå tillbaka så blev en annan tur ;) sen blev det att åka hem till Sofie och sova där :D:D skulle med henne på tävling idag (söndag) och blev att gå upp tidigt ;P gick upp 04:30 ungefär ;P sen så  gick det jjätte bar för sofie, felfri i LD men i LC fick hon  två stopp på sist hindret lite surt eftersom det var sista hindret, men sånt händer det också tyväär ): sen blev det att åka hem! trött som en gris var jag och somna i bil jag brukar aldrig sova i bilar men i den bilden klara jag det sov ungefär 2 timmar dit  :O sen så skulle jag  rida dasiy idag oxå men hon ville inte bli infången och jag orkade inte att jaga henne (eftersom hon har vart halt och får bara skrittas) sen hade jag  SJUKT ont i magen så orkade ändå inte ): men sen tog jag in Amadeus och borstade lite och det blev en lung kort skritt tur :) egentligen orkade jag inte det men jag hade inget att göra så :)

GRATTIS EDA TILL VINSTEN FÖR DIV 2 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0