Bilder

Ridningen gick brA! hade ju gott sällskap så (yy Men han var väldigt stark och ville inte direkt lyssna -.- så vi tog en galopp och då  tog han bettet, men ist så sakta jag av till halt medans Sofie fortsatte galoppera x) Amadeus blir lite galen och kunde inte gå rakt fram, om han hade gått i form så hade han gjort en snygg öppna linje (yy haah! Sen drog jag hem t mamma för och packa kläder x) sen drog jag direkt t pappa :)  så nu ska nu läsa lite i en bok (; Men ni får  lite bilder från i onsdags ;)

Dåliga bilder, blev suddiga, men Amadeus e finast iaf! Och BJUDER på bilderna! :


Haha vilken gullig röd och ful grej jag har mitt i pannan -.-


Snyggingen<3<3
 Rund och fin är min pojke! Musklad manke har han oxå! Skryta måste man oxå få göra ibland (yy

Sista bilden som jag gillar skarpt:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0