Två dagar

förlåt för ingen uppdatering men har lixom inte orkat, kommit hem sent från stallet sen har man ju läxor att läsa xd så lixom inte hunnit ;) vill oxå lägga mej något i tid eftersom jag är nog världens morgon trötta person ;)

I torsdags så red jag på bana, först så ville han inte in på banan sen så villle han bara ut och det blev inte bättre när lektions hästarna kom ut från ridhuset xD sprang ut från banan en gång (körde inte så seriöst, så han fick hålla på lite som han vill lixom) men han kändes SJUKT fin visst han var otroligt pigg och ville inte fatta galopp från trav, bara från skritt men sen gick det även i trav ;) sen gjorde jag lite skänkelvikningar och öppnor och slutor och det gick hyfsat bra! han var väldigt hägig i handen till en början men blev bättre emot slutet MEN han lägger hövve på sne och det är INTE bra!!!!! 
 
Idag (Fredag) så red jag med Sofie en tur till klätterbaken ;P lite roligare denna gång då vi gick lite mer om kring och klättra upp och ner flera gånger och jag valde svåra vägar när sofie filma in med mobilen x) snäll jag är ;P hha!
sen hade vi trav tävling i uppförsbaken och JAG OCH AMADEUS VANN för första gången, men Sofie och Olivia blev dock uteslutna för som galoppera men även om dom inte hade gjort så hade jag vunnit ändå ;) haha! Amadeus var sjukt pigg idag oxå! GÖTT!! :D

sen imöra (lördag) ska jag på marten en liten stund sen blire att åka till stallet att rida daisy och Amadeus ;) Daisy rider jag med Sofie eftersom Daisy får bara skritta och Sofie ska skritta eftersom hon ska på tävling på söndag :)
Amadeus och jag får ta en ensam tur med älgarna vi x) LYCKA TILL NU EDA!! final för laget och dom ligger delad etta!! :D Lycka till Sofie :D
juste jag ska sova hos Sofie från lördag till söndag då jag ska med henne på tävlingen :D


Kommentarer
sofie

din fuling! :p jag som redan hade svårt med mobilen och att styra x)

jodä, men du får ingen mat, hahaha :D

2010-10-01 @ 23:00:05
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0