Tråkigt -.-

Jag förstår inte vad du  tänker med! har vart deppig hela dagen pga det! Fatta-orden sårar även om ni skämar eller inte! Visst jag är redan dålig på allt, men behöver jag ha någon som säger det till mej? nejtack! Det fattar jagsälv ändå! vissa har svårare än andra, så är det bara! Jag har tyvärr svårt i skolan, försöker så gott jag kan, men det brukar inte visa bra resultat! Även i ridningen så skiter det sig oftast! På tävlingar så går det bra! men sen ensama träningar el träningar brukar gå mindre bra! Det som går bra är när jag rider ute i skogen, inte har några krav på hästen! FINNS inget bättre än att rida i skogen! I LÖÖÖÖVIT! Var bara tvungen att skriva av mej lite! Ingen behöver ta åt sej! 

Nu när det är sista tävligen t helgen så ska jag bara ta det lungt! Han får gå på banan en gång i vecka kanske två! Högst 3! Men nu ska vi båda ta en låååååååååååååång paus från träning och tävling! Och bara rida ut och ha kul!  finns inget bättre än att vara ute och rida i naturen! dock så det nu älg jakt och då får man inte rida i skogen! Då man kan bli skjuten! Och vem vill det? 

:D:D:D:D 



Kommentarer
sofie

? :/

2010-10-10 @ 21:41:24
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0