Tävlings Resultat!

Jag hade inga förväntningar på att det skulle gå bra! Eftersom Amadeus vart lite jobbig och svår at rida i dressyren :S Men direkt jag satte mej på honom och började jobba honom,  så gick det skit bra! :D Trodde aldrig att han skulle va sån, trodde att han skulle va springig och inte vill lyssna m,m. Men det var han verkligen inte! HAN var underbar! MIN ÄLSKLING!
Men han ville dock inte fatta fina galopper som han brukar, fast det gick ändå!

I LB:0 så fick jag 66,88 % andra gången jag rider det programet! Men fick lite trav efter volten för jag inte hållde honom riktigt! Så jag var nöjd, men inte jätte nöjd! För han ville inte länga riktigt och sen var han lite rädd för personerna som stod på läktaren ;P haha! ;D Så är sjukt nöjd me % iaf! :D Högsta % i det programet! och första utan plac (två plac) så blev 3 totalt :D

I LB:1 så fick jag 64,83 %! Jag är JÄTTE nöjd med ritten! Och trodde faktiskt att vi skulle få mer ;P Men det spm drog ner poängen var att han hade huvudet på sne hela tiden ungefär ;s jag som satt och njöt av ridningen tänkte inte på det x) för tyckte han gick så bra ändå! Om jag hade fixat det så hade jag fått högre! ;P Men det som betyder mest var att han gick jättebra och han börja inte krångla osv :D Vet dock inte vad jag får för plac, jag åkte därifån ungefär efter jag var klar! Eftersom jag visste att jag inte skulle bli plac :D Mitt högsta % i detta program :D Inga bilder heller x)  
SÅ SJUKT NÖJD MED DAGEN!

JAG ÄLSKAR MIN PONNII MEST AV ALLT PÅ DENNA JORD!



Kommentarer
Jonlina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-10 @ 07:24:04
URL: http://jonlina.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0