Skol uppgift

Sitter på skolan och jobbar med någon uppgift, som vi ska ha redovisning nästa vecka (42) kommer bli svårt, har inte tränat ett skit ;P och så kan jag inte heller något ;) menmen det går iaf :) Det är någon hemskapsuppgift vi har :S med att flytta hemifrån, pengar, mat m,m :P

Sen fick jag reda på So provet och jag fick iaf godkänt :)

Blir stallet senare och ta en liten promenad, det förtjänar han verkligen! Han var super duktig igår! :)
Väder är mysigt värre idag! Hyfsat kallt och solen skiner! kan det bli mysigare? Om väder håller i, så tar jag nog med kameran till stallet och tar lite höstbilder på Amadeus! :) HOPPAS att vädret håller i sej, och att det är frost hela dagen, och att solen skiner! :)


Kommentarer
sofie

jag tänkte oxå göra det! :) vi kan göra det tsm om du vill :)

2010-10-11 @ 11:36:07
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0