Ridning

igår red jag på banan ;) stackars pojke ): eftersom han ska gå på banan idag!  (fredag) OCh så äre tävling till helgen ;P menmen han överlever iaf x)
Ridningen gick väl INTE alls bra! Han vägra böja sej åt vänster först! Sen tog jag av nos remmen och det gick det mkt bättre! gick både ner och kunde böja sej :P Knäpp häst ;P Sen galoppen trodde jag skulle fungera lika bra som Traven, men alddrig att den gjorde -.- Blev båda starka och VÄLDIGT springig! Inte bra ): men sista tävlingen t helgen och det måste gå bra nu! eftersom det är sista ;P Men jag blir alltid lika nöjd över honom! :D Han är min Guldklimp! Och  jag älskar honom vad som än händer!<3
Sluta även idag när det inte gick så bra :S men hade ingen lust att bråka så lika bra och sluta! men  traven igen kändes fin!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0