Promenad

Idag fick Amadeus gå en promenad ist att jag red på honom ;P så då fick han gå en liten runda med Sofie :D  Amadeus var pigg och hade inte alls lust att lyssna på mej x) bus ponnii ;P sen så drog han in på en jäle för å äta saftigt gräs, med mej efter xD haha! sen vart jag tvungen att leda honom i grimman hela vägen annars hade han gått ner i diket ;P Sen så såg vi att en STOR traktor var på väg mot vårat håll och vi hade ingen stans att ta vägen, plus att vi var i en ganska brant nerförsbacke, men som tur var så veck den av :D så slapp möta den! :D täckte hela vägen gjorde den oxå :S 
Sen var vi nästan vid stallet, jo då kommer den jäkla traktorn igen :@ men som tur var hann vi gå in på vägen tillbaka till stallet! annars hade vi fått problem, för även där hade vi ingen stans att ta vägen om den hade kommit tidigare ;P men ibland har vi tur i oturen ;) Men jag fick iaf en motion på 35 min! gött ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0