Lady Gaga

Lady Gaga var hur jävla kul som hellst!!! Hon var såå grym!! Älska*
Längtar redan tillbaka! :D Köpte även  en kortarmad! (:
Men måste bara dissa Lady Gagas hår! Var inte alls snyggt, var helt skit gult!
Blev oxå att va hemma från skolan idag x) Orkade verkligen inte gå upp! Var hemma halv 2, la mej 2, sen skulle jag upp om typ 4 timmar :O Vem orkar lixom? Aldrig att jag skulle klara de! (;
Så blir att åka t stallet senare! ;P  Och Träffa Amadeus som jag inte har gjort på 2 hela dagar!? :O


Kommentarer
sofie

fan vilken lyckost som slapp skolan!! :(

2010-10-18 @ 15:48:36
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
emma

Neej, vilken fuskis som slapp skolan!

jag fick inte vara hemma jag! :'( haha.

men visst va hon grymt bra! :D

2010-10-18 @ 17:46:15
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/
Saria

Jag var nästan tvungen av pappa x) haha!

2010-10-18 @ 21:51:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0