Jävla busschaför!!!

Eftersom jag hatar  busschafören extremt mkt, jag säger aldrig hej när han gör de! Så stoppa han mej idag, och bara mig, inte dom andra -.- Han fråga om det jävla busskortet som jag såklart glömt -.- Tror att han gjorde de för å lixom prata med mig eftersom jag aldrig säger hej x) Han  är bara för äcklig, han är så ful!!!!
Jag hatar honom för att han anklaga oss i bussen (som sitter längs bak) att vi hade förstört 3 säten! När vi inte hade gjort de, han sa att han kollar bussen varje gång han stoppat, nej fan heller att han gör! Sitter på den bussen ganska länge och han går inte bak... Sen så tror han säkert att det är bara vi som sitter där bak och ingen annan när han åker från koppom till Arvika flera gånger om dagen!! Så skolan skulle förmodligen betala 15000 kr! :o när han inte hade mer bevis än att vi satt där bak! OCh jag som sitter där vet att ingen hade förstört sätena! :S Och ena sätet var trasigt efter ett lov, men det visste nog inte han :S Ååhhh!! blir bara för ARG!!!



Kommentarer
sofie

vet! hatar busschauförer!!!! :@

2010-10-27 @ 18:19:19
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0