Hemma idag ):

Idag har jag efter skolan gick jag direkt t farmor, och vänta på pappa ;) sen så åt vi :D Sen så fick jag veta en chock grej :O Usch, värre än hemskt vare! :`( Men som tur va hade det gått bra! (:
Så nu sitter jag vid datorn och borde egentligen göra engelsk läxa, men orkar jag? det är ju SJUKT svårt! :S menmen. har inte vart i stallet idag ): sjukt tråkigt att inte vara där!
Idag tog vi oxå bort styngnen på ena katten som blev streliserad för 2 veckor sen :) Gött att inte oroa sej för att det ska gå upp :D








Kommentarer
sofie

SV: har ju inte provat det än så vet inte så mkt x)

men det är lagom tjockt och hon i kassan sa iaf att det va format (böjt) så att det skulle ligga bättre i munnen :) det kostade 1500 kr + att man får chansen att prova det :p

2010-10-12 @ 22:06:29
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Sveinungnikita

Very informative. Great site. Really professional.

2011-11-16 @ 13:09:24
URL: http://sveinungnikita.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0