:@

Jag borde egentligen träna fysik nu, men det roliga är att jag inte orkar x) haha!
Men sen har vi en dålig lärare som inte kan lära ut -.- ååh sånt hatar jag! Man frågar gång på gång att man inte förstår! Det roliga är att hon säjer på samma sätt som innan, då man inte fatta! Lite irriterande! Så  hur mkt fysik har jag lärt mej med den nya läraren? -inte ett skit! försöker att fatta men hon bara bablar på när ingen fattar typ x)
Sen så trodde jag att jag skulle ha en chans att nå VG då jag gillar fysik lite grann (förr!!!), men då hade vi en annan lärare som var SKIT bra! lärde ut bra m,m! Men nu känns det som om det skriker IG där med -.-


Kommentarer
Rikardstine

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-08-01 @ 12:03:38
URL: http://rikardstine.bloghandler.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0