Dagen.

Fysik provet gick väl sådär känns det som!  ;P Musik kan man bara skita i, kunde inte ett skit x) sen drog man hem, sen vidare t stallet och Sofie blev lite smått irriterad på mig x) för jag SKULLE bara mocka först  innan jag tog in Amadeus, då han brukar rulla sig när han är blöt (; Onödigt med täcke! (; Men hon hjälpte mig lite snabbt med mockningen och vi hann ut hyfsat innan det var kolsvart ute x) Sen var det spökkväll! :D tror det var vi ungdomar skrek mest x) haha! Man ska skrika när det gäller sånt, då allt blir roligare (; jämt värre spökhus finns inget än på norra-mon! Jag gick med Martine, Josefin och Fanny! man skulle egentligen gå 2 och 2 med vi gick 4 st ist (; hihi Sen blev det lite fika med kladdkaka och glass med saft till! Sen har man ätit pizza nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0