Dagen..

Gick upp vid 9, åkte till stallet vid 10, mockade och fixade kom ut me ridningen vid 11, blev konditions träning för Amadeus idag! Då jag inte hade någon att rida med, men det var tur så vi fick konditions träna! Böev ganska mkt galopp, när jag var nästan framme vid det ställe jag skulle vända märkte jag att det var älg jakt ute! Tur att jag satte på reflexer! Men reflex täcket är av fleece och Amadeus blev skit varm så var bara tvungen att ta av det! Men vi båda överlevde så x) Sen när vi inte hade långt kvar så hoppa jag av och gick med honom, så han slapp ha mig på ryggen! Sen drog jag hem och sen blev det vidare till pappa! Imöra ska ag köpa jacka, bett och eventuellt skor (:



Kommentarer
elin

2010-10-31 @ 23:38:59
elin

du, de va jävligt svårt att läsa med denna bakrunden=S

2010-10-31 @ 23:40:13
URL: //http://elinjansons.blogspot.com/
Jimgunn

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-02-14 @ 12:59:46
URL: http://jimgunn.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0