Busdag ;)

Red med Sofie idag!  :D  Vi konditations träna lite grann på ett  jäle x) gick bra, bara att han har såå mkt överskotts energi och blir då JÄTTE tittig -.- och då klarar jag inte att få kontakt med honom heller, så han drar sin egen lilla väg -.- haha!
Amadeus tog tag i bettet ett antal gånger och bara sprang fortare och fortare och vägrade lyssna x) fast jag hade ändå kontroll, om jag så var verkligen tvungen att stoppa, skulle jag klara de x) Sen gjorde vi så några  gånger, sen sista galoppen blev det lite räjs, som inte jag vågat göra på ett  sånt stort jäle på miljoner år pga av att jag ramla och bröt armen :S Då gjorde Amadeus västa bocksprånget och ville då inte stoppa så vi drog in på lite mer inhägnad jäle och galoppera ungerfär 2 stora volter inna jag fick stopp på honom x) haha! Och Olivia kmr lååångt efter oss, eftersom Sofie hade stoppat henne, för Olivia hade vart minst lika busig som Amadeus, fast Sofie fick iaf stopp x) Så ska träna lite sånt i ridhuse nån dag så han har lite respekt  för  mej... ;D Lilla skit hästen! :D:D


Kommentarer
sofie

hihi, men det va kul! :D

2010-10-21 @ 07:54:26
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Libankristiane

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2012-01-13 @ 10:25:05
URL: http://libankristiane.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0