Bilder

När jag släppte ut Amadeus så fick han sitt 3 hö (: Olivia var såå avensjuk och kom sakta med säkert fram, som typ hon smög fram x) Och så började hon oxå äta x') så Amadeus fick bara halva x) Sen om Amadeus rörde och kollade lite på henne så blev hon typ  rädd och gick, och Amadeus var inte ens sur (: fast Olivia kom lika fort tillbaka x)
Lite bilder:
Här "smyger" hon till Amadeuses hö (:

Sen kom hon och åt på lite avstånd:

Sen lite närmare:

Och sen tog hon liten hög (:
 Väldigt suddig blid men :S hah!
Vad goa dom e! (:



Kommentarer
sara

fin blogg. :)

2010-10-24 @ 21:08:40
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
matilda

Jag har en hästblogg som jag gärna ville att du kommenterar vad du tycker om den.

Kan även meddela om att jag redigerar gärna dina bilder lite ''roligare'' idag GRATIS.

Jätte fin blogg förresten!

Hör av dej.

Kram

2010-10-25 @ 14:39:18
URL: http://tildasfurre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0