Allt skiter sig :S

Tänkte rida lite på banan idag ;P Visst han gick även igår, men  om jag ska kom uppåt i klasserna så måste jag träna mer än en gång i veckan och ibland inte ens de x) och han gick även inte så hårt igår heller x)
Men det börja med han att sket i att lyssna och bara hängde i bettet och var jätte stum i munnen så det sket sig fulständigt ;P Då gick jag en tur med honom ist för att börja  bråka! Jag red en liten bit, sen hoppade jag av och ledde honom i 35 min innan vi var hemma! (: Så dagen slutade ju bra ;) hah!


Men all JÄVLA  träning bara skiter  sig, han vill inte lyssna blir bara lång och stark :S ååhhh!! Har bara lust att skita i all träning och bara ha kul, rida ut, mysa! (: för dom här träningarna går verkligen inte vägen! Så vet inte om jag ska bara jobba honom ute på turer  och sånt och så får Agneta rida honom en gång i veckan. Efter klubbhoppningen så tror jag  nog att jag slutar med träning och får köpa ett hacamore och rida på ett tag ;P så han slipper ha bett i munnen (:



Kommentarer
sofie

du kan ju rida för tex Susan, så hjälper hon dej säkert :)

2010-10-24 @ 20:10:30
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
emma

Ge inte upp saria! kämpa på! ;D

det är senare när de ger efter och man får tillbaka på allt man har jobbat för, det är då belöningen kommer, och det är då det är Roligt att rida! när man får tillbaka för det man kämpar för! :) vägen dit är jobbig men det blir bra sen! :) ge inte upp, för dåvinner ju amadeus!

håller med sofie, börja för susan! hon har hjälpt mej jätte mkt iaf! :)

2010-10-27 @ 21:22:36
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0