Veckoplanering v 48

Måndag: Rida ut, plugga SO som bara den!
Tisdag: Susen träning! Plugga So
Onsdag: Amadeus vilar! Plugga SO
Torsdag: STORT SO prov -.- Rida ut ev rida på banan
Fredag: Rida ut ev banan, träna på en grej då!
Lördag: Rida ut, myyyysa läääänge!! Då jag inte kommer se honom på över en vecka! :o Åka t pappa
Söndag: Är hos pappa och gör något x) Amadeus vilar! Sen får han en riktig vilo vecka (: Dock är ju jag inte där ):


Rider inte två dagar i sträck på banan, får se vilken dag jag rider x) Blir nog att jag rider på banan på torsdag! Och rider ut ensam på fredag (: Då Amadeus behöver träna lite på att gå ensam nu (:


En fråga, Tycker ni läsare att det är okey med en veckas vila och sedan 4 dagar senare så ska ja typ rida ganska hårt? Inte jätte hårt, men som ett vanligt dressyr pass?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0