Träningen

Träningen idag gick bra! Vi fick några stopp, men det helt klart mitt fel, då jag inte styrde bra och vi kom ofta snett inpå. Hinderna hade svåra linjer, se om jag kan rita bild sen x) Men på framridningen var han lite stark och ville bara springa men blev mer och mer avslappnad och blev då skit fin! Han blev ganska sleten, eftersom han måste göra fel så mkt, pga av mig -.- Hoppa runt 90 cm, och jag känner att hoppning är inte min grej! Och inte Amadeus heller! Så jag ska nog sluta helt med hoppning eftersom jag själv är osäker på höjden och tycker inte om att hoppa högt! Så jag ska bara vara med på KM och hoppa 80, eller om jag ska ens vara med? ;P
Men ska fortfarande träna markarbete och hoppa låga hinder! Eftersom Amadeus tycker de e kul och hoppa så kan jag inte sluta helt och hållet, men han tycker de inte e kul och hoppa för högt heller då han stoppar! Och innan jag börja med denna höga höjderna så har han börjat stoppat, och han stoppa ALDRIG förr! Men markarbete är ju bra för hästen då den får jobba riktigt bra men bakbenen! Så ska nog tyvärr inte vara med i div 3 laget i hoppning! Då jag är osäker på höjderna och att hoppning är inte mitt intresse!


Kommentarer
Maja

sv: nej, precis! Jag skulle inte köpa dom om dom så kostade 10 kronor! haha ;)

2010-11-07 @ 20:08:22
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
sofie

synd att du tycker så :(

men jag tror att ni skulle bli ett riktigt bra hoppekipage om du hade intresset och verkligen fick rutin!

men det är ju ingen idè om du själv inte tycker det är kul... :(

2010-11-07 @ 21:22:11
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0