Tråk

Vilken sorts ryttare är du?

Skogsmulleryttare

[ ] jag har inte ridit i manege på 3 år
[x ] jag rider minst 3 ggr i veckan i terräng
[ ] jag har aldrig tävlat 
[x] jag har badat med häst
[ ] jag äger inga kavajer eller dyra läderstövlar
[x] jag har hoppat stock i skogen barbacka 
[x] min häst får fritt odla vinterpäls
[x] jag vet åtmisktone 15 olika terrängvägar att rida häromkring
Resultat: 5

Hoppryttare
[ ] jag älskar att hoppa
[ ] jag hoppar fler än 2 gånger i veckan
[ ] jag har en het häst/ponny 
[ ] hopptävlingar är något jag älskar
[x] jag har fler än ett hoppschabrak
[ ] när jag rider dressyr använder jag en hoppsadel
[x, bara uteritter] jag rider oftast lätt i traven
[ ] jag har vunnit en hopptävling
Resultat: 2

Dressyrryttare
[x] Jag älskar dressyr
[x] jag har fler än ett ett dressyrschabrak
[ ] när jag hoppar använder jag en dressyrsadel
[ ] jag vill bli dressyrdomare
[x] jag rider oftast i korttrav
[xxxxxxxxxx] dressyrtävlingar är något jag älskar
[x] jag har en häst/ponny som är duktig inom dressyr  
[ ] jag har vunnit en dressyrtävling
Resultat: 5 (:

Är både en skogsmulle och en dressyrnörd :)  


Kommentarer
Sofie

du har visst vunnit en dressyrtävling! ;)

2010-11-26 @ 23:07:52
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
emma

men, du har väll vunnit massa dressyrtävlingar? x)

2010-11-28 @ 18:41:51
URL: http://emmapemmahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0