tjo

Sitter och väntar på att tacopajen ska bli klar! är något hungrig (; Red med Sofie förut, Amadeus var stark som vanligt -.- men jag var inte så hård i handen idag! Om han drog så styrde jag in i skogen typ x) Fick ju även bettet idag, och jag vet faktiskt inte om det passa eller! Tror dock att Amadeus inte tycker om raka bett och han håll på och tugga å ha sig, men  sluta efter ett tag, var nog  för jag inte kan med sånt bett och vet inte hur de ska sitta m,m´, men jag ska höra med någon hästkunnig som kanske kan hjälpa mig x)


Kommentarer
sofie

inte för att jag är superkunnig, men Sandra har ju visat mej hur det ska sitta så jag kan visa dej imon om du vill :)

2010-11-05 @ 20:32:24
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0