Ridningen

Ridningen gick bra! visst han var väldigt stark i  galoppen, då vart jag  tvungen att stoppa honom så han lyder mig, och inte bara springer iväg -.- Sista galoppen var mycket bättre sprang inte så mkt och jobbade på lite grann, har inte tränat riktiga galoppfattningar på riktigt länge sså inte så konstigt att han inte vill lyssna eller jobba, traven kändes fin, På torsdag bestämer jag om jag ska rida LA:1 på klubbtävlingen eller LB:1. Får se hur han känns, skulle vart kul och se hur det skulle gå. Ska rida lektion kl 18:00 imorn! längtar! var hur länge sen som hällst sen jag träna dressyr, då vi backat lite i dressyr och jag ger upp så lätt och har då inte viljat träna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0