Ridningen igår (:

Ridningen igår gick bra (: Är  mer än nöjd! (: Han hade svårt för öppna så försökte träna ganska mkt det! (; Men gav mig när det väl gick bra och forsatte med slutna, och det gick mkt bättre han flyttar verkligen ut bakdelen, men har oxå lite svårt att gå rakt och fösvinner ibland, spec på  öppnor ;P Sen tog jag lite galopp och han var riktig balanserad idag! Om jag tog en mindre volt tog han verligen i med bakbenen ;) Men galopp fattningar går inge vidare bra! Men det får vi ta en annan gång (yy Men Amadeus igår var skita fin och var pigg och glad med att jobba, han försökte verkligen att göra rätt! (: Dock har jag ett problem att jag inte ger honom eftergift, tror jag? Glömmer  hela tiden när  han väl går fint så vet jag inte om jag ger eftergift då jag glömt bort när han väl tar upp  huvudet? ;P  Men aja de e en annan fråga, försöker så mkt att ge eftergift då jag inte vill va stark i munnen på honom :)  Men i slutet tog jag några skutt, typ 45 cm hihi, eftersom ridlektion hade lite bommar och sånt framme och i medans dom var ute och bytte hästar så hoppa jag några skutt, och sista gången tog han verlikligen i med bakkärran för att få oss över, då jag jobbade imot hindret ;P Sen trava jag och skritta av :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0