ridningen

Ridningen idag gick verkligen inte lyckad -.- Amadeus är ju bara fööör söt när han är "rädd" och total vägrar och gå framåt och bara gör sina små egna volter och tar betet och springer i väg i trav m,m ;P haha! Så våran tur blev inte lång, men vi va ute 1h iaf och Amadeus bara krångla, och jag som är själv lite rädd när det gäller mörker så har inte jag heller någon lust med att hoppa av,  så förstår Amadeus på ett vis då, jag är ju inte rädd när jag sitter på så det skulle smitta av sig på hästen! Men vi var kom till nästan fram till det stället Amadeus är rädd för, och han ville inte gå fram och bara backar ner i diket, men idag var iaf något djur Amadeus var rädd för, för så illa har det inte vart så att han går ner i diket, men efter ett tag så börja det låta i skogen ;s Så då blev det full galopp hem igen x) Men då sen efter ett tag prova jag igen, eftersom det hade åkte massa bilar förbi, så tänkte att djuret måste va borta så jag traska ner där och Amadeus gick förbi utan sina egna små volter, han gjorde kanske några och försökte vända hem, men han krångla inte så mkt! (: Så våran tur som skulle bli en mysig måne tur gick åt helvete ist x) Men jag älskar honom för det<3 ;)

Sen titta man ju oxå på KM, och det var måånga som åkte av iår ;s Mer än vanligt tyckte jag! Menmen, hann aldrig se klart vem som nu blev klubbmästare (;



Kommentarer
sofie

ja, det va jättemånga som ramla av :s

2010-11-20 @ 00:16:28
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0