Ridlektion

Ridlektionen gick rent åt helvete!!! Amadeus bara sprang med sitt huvud upp i himlen och skakade -.- När han skakar på huvudet så är det jätte svårt att rida honom! Han var även almänt stark och sprang sin egna lilla väg typ -.- Han kändes ganska fin när jag fram och travade lite sakta så sökte han sig neråt! Galoppen blev iaf lite bättre men Amadeus bara sprang och sprang och var inte balanserad som jag vill! Men han sökte sig neråt iaf lite sakta, inte mkt alls men han hade inte huvudet uppe i himlen ;P  Men jag älskar min gulleplutt iaf<3 :)

Stallet har även pynat ponny stallet med stora julgrans kulor och gran barr ;P Och Amadeus tycker det e jätte gott (yy han är en buse och tar och smakar lite grann, och han vet såå väl att han gör fel x) För när jag kommer och ska ta bort honom med min hand (så han inte biter i granbarren) så flyttar han sig fooort som bara den x) Men han fick tag  i en barr kvist och åt den och njöt -.- Busponni som är mitt hjärta<3

Här kommer en bild när han försöker äta:

 Väldigt suddiga, men ni ser vilken rackare han e (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0