Missa bussen (yy

Missa bussen t skolan idag, var lite sena x) Så nu kör nog mamma hos dit eller pappa ;P HAHA!! Jag som ville  vara ledig -.- Hade ändå inga viktiga lektioner idag ;P Jag skulle lägga in ett inlägg igår, som kom aldrig upp ;s
så skriver nu hur de gick med ridningen: 

Red med Sofie och Silje, vi trava lite grann och Amadeus e pigg, men ger inte efter i nacken -.- Så jag red in i ridhuset lite grann och gjorde lite små volter längs konerna som stod inne, men gick inge vidare Amadeus ville bara ner till ridhus utgången då vi lämna Bob och Olivia, så ridningen blev mest i släng trav,  men jag körde inte heller så seriöst, och tog även lite galopp det gick lite bättre och han var lite mer balanserad och klarade att jobba lite grann med bakbenen  ;P

Idag ska jag rida för Susen så hoppas att det går mkt bättre då (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0