Klubbtävlingen

Var i stallet vid 8 i morse, hade morgonjour (; Sen så var det ju klubbtävling (:

LC:2 Så kändes han riktigt fin på framridningen!! Han lyssna bra, men mellantraven funka inte riktigt, men gick bra väl inne på banan;) Han var jätte lätt  i munnen och hade hyffsat bra bakbens aktivitet! men red fel x) glömde lite grejer x) Sakta av i skritt för tidigt, haha! Och han var jätte seg, men var som på christinehamn, man visste inget typ, så red fram lite fööör länge ;P Men vi klarar samla ihop 64% :D och vann klassen, tävla även mot två stora hästar x)


LB:1 han var ännu segare  här, men hann ju inte plocka in honom då det var bara 3 starter före mig:) Han hängde lite i tyglarna men blev bättre och bättre då jah sa till honom att han inte fick hänga x) men vi fick ihop 71% :O Helt superduper nöjd!! :D Han var riktigt fin, även om han var väldigt seg! Vann denna klass oxå, med 8% till tvåan :) Sen när allt var klart märkte jag att klockan var runt  halv två :O och jag börja rida halv elva :O Så sjukt länge!  Men mellan klasserna hoppa jag av så han slapp ha mig på ryggen! :D Men han var helt underbar! Mamma filma ritten, kommer kanske upp, om jag nu vet  hur man gör x) Men han har blivit starkare orkar bära upp sig mer än våran första tävling, våran första tävling var ju i Åmål och då var han väldigt låg i formen och nu har han nacken högre upp! :D Så vi har att förändrats i utvecklingen!! :D:D  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0