:/

Begravningen var trist :/ Finns inget värre än begravningar! ): Sen tänker man på dom närmaste, hur dom måste må! Usch! Efter begravningen så fick vi smörgås tårta och en tårt bit! Jätte gott va de! Sen när jag hade kommit hem så drog jag till stallet och plockade in Charnac, Amadeus och Olivia! Så nu sitter jag här och tråkar sönder och funderar på vilken buss jag ska ta till stallet imrn, antagligen 12:23 eller 14:20! Får se! Hon från grums kommer och ska prova sadlar, ska titta om Amadeus hoppsadel passar och även dressyrsadel!

Min ponni kan man inte hata, han har bara för go personlighet han är så jäkla underbar, även om jag är sur/ledsen så får han mig ALLTID att skratta! Han är en ponny som verkligen ställer upp för en till 100! Det finns ingen bättre ponny än min ponny!  Sötare häst finns inte! :´)


Kommentarer
Maja

sv: jasså? från hööks eller? :)

2010-11-03 @ 21:38:45
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Nathalie BÄSTA Stomberg

Håller med DIN ponny är den SÖTASTE! :* MEN min häst slår alla :)

2010-11-08 @ 19:50:46
Nathalie BÄSTA Stomberg

Och du vet att jag finns om du vill prata osv..

2010-11-08 @ 19:51:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0