Bett

Jag  ska nog prova att rida på ett rakt pelham då jag inte får tag i 3-delat -.- Men om det inte passar Amadeus så säljer jag det! Jag måste verkligen ha det innan helgen och kan då inte beställa just nu! Raka bett är mildast för munnen, men finns ju nackdelar och fördelar! Men ska iaf prova! Och ska inte rida med det ofta då jag inte hoppar så mkt! Kommer bara ha det bettet i hoppning då Amadeus blir jätte stark och ist för att sitta och dra i munnen så tar jag ett lite stakare bett! Sen var markarbetpasset fullt t sön så jag tog hoppass ist :S har inte hoppat på evigheter, men ska inte hoppa så högt, typ 50-60 (; hihi! kanske lite högre, men får se hur Amadeus är för dagen!



Kommentarer
Maja

sv: okej :) Jag får hålla utkik efter dom då ;)

2010-11-04 @ 00:07:11
URL: http://mysweetpony.blogg.se/
Eivindmerete

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-06-16 @ 14:25:34
URL: http://eivindmerete.blogoom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0