27 nov

Amadeus var riktigt pigg idag och det uppskatas alltid :) Dock ville han inte lyssna på mina hjälper x) men brukar bli så om jag inte kör så seriöst, som vi jobbade lite mer i trav skulle han säkert blivit bättre (: Vi red runt på alla åkrar ungefär, och så kom det en  bil som vi varken hörde eller såg så hästarna drog iväg lite, Amadeus dröjde de några språng innan jag fick honom till trav ingen! Bara roligt när  han e pigg och framåt och  inte  seg ;P Nu ska jag snart nörda teven igen, då det är stockholm horse show som börjar 17:25 ungefär (: Sen blir det att plugga (:

Amadeus hade inte heller något täcke på sig ute och var ett snö monster x) Snön hade frusit på ryggen på honom, bara på pälsen och inte under så han var blöt och kall direkt (: Släppte även ut honom utan täcke eftersom hans regn täcke har gått lite smått i sönder och om det skulle snöa så skulle täcket blivit fuktigt och kallt, så därför bättre att gå utan (:
 så här såg rumpan ut x)


bara 7 dagar kvar! :o NERVÖS!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0