24 Nov

Ridningen blev en blåsig tur med Sofie :D Vi red mest runt på åkrar och trava runt och galoppera, gick bra (: Amadeus kändes mkt finare idag än han var igår (: Ska rida på banan imorgon, ev om jag får plats i ridhuset (yy (: hiihi!

Haha åker även till stallet direkt efter skolan, och kommer nog inte blogga imorgon eftersom jag har prov på fredag(:

Vad ska jag skriva om?? Bloggen börjar bli tråkig...

11 HELA DAGAR KVAR TILLS JAG ÅKER :O Shit vad tiden har gått fort! Känns inte alls längesen det var 3 månader kvar :o Men ska bli kul och spännande och flyga, fast jag är rädd ;P


Kommentarer
Sofie

fan va tråkit det kommer bli när du åker :(

2010-11-24 @ 20:57:03
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0