17 Nov

Red själv i mörkret! (; Jag och Sofie kunde inte rida ihop ida, då jag inte hade stallkläder med till skolan och kunde inte ta bussen direkt till stallet! ): Men Amaedus box var otroligt jobbig att mocka ;s han hade ju inte vält ut vattenhinken och kisstat 2 gånger, så var nästan tvungen att ta bort halva boxen x) jag har mycket spån i boxen så han ska ligga på spån och inte sement ;) Så  tog ut ungefär 3 kärror spån och tog in 2 som var fullproppade x)

Ridningen blev ju i mörkret, Amadeus krångla som vanligt på sitt "ställe" att krångla på (; Så idag orka jag verkligen inte krångla så hoppa av! Vädret idag var sååååååå mysigt att rida i, man red själv, det var mörkt men man såg iaf då det var snö/frost överallt! jag ville inte använda pannlampa men Amadeus var så fjantigt rädd så vart tvungen ha den på x) Men som sagt så är han häst (; Men ville bara rida runt, det var sjukt mysigt! Sen så tog jag in Olivia och Bob (: jag visste inte om det var -grade eller +grader, så visste inte om du skulle  ha täcke på sig inne, men som tur va så satte  jag på dem  täcke då det bar runt -6 ute (: Jag själv dog nästan av värme och tyckte att det måste va +grader!

Ledig från skolan imorgon då! :D:D Gott! Jag, Emma och Sofie ska på lillerud på "öppet hus" vid 2, men åker kvart i 12 ;P Så hinner inte åka till skolan innan jag måste åka hem igen typ x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0